Οταν η τεχνη συναντα τα μαθηματικα, την γεωμετρια, τις φυσικες επιστημες τοτε τα παιδια
Καταφερνουν , με τροπο αυθορμητο και διασκεδαστκο, να χτιζουν γεφυρες μεταξυ των μαθηματικων και καθε αλλη μορφη τεχνης ( μουσικη αρχιτεκτονική, ψυχολογία κ.α) αλλοτε συνειδητα , αλλοτε ασυνειδητα , ολα ομως με κύριο αξονα την ελευθερια της καλλιτεχνικης εκφρασης!
Καταφερνουν , με τροπο αυθορμητο και διασκεδαστκο, να χτιζουν γεφυρες μεταξυ των μαθηματικων και καθε αλλη μορφη τεχνης ( μουσικη αρχιτεκτονική, ψυχολογία κ.α) αλλοτε συνειδητα , αλλοτε ασυνειδητα , ολα ομως με κύριο αξονα την ελευθερια της καλλιτεχνικης εκφρασης!
Οταν ο πειραματισμος, η υποθεση, η επαλληθευση και η γνωση γινεται παιχνιδι και διασκεδαση και ελευθερη διεργασια των μαθητων, χωρις την αυθεντια του εκπαιδευτικου αλλα με νοιαξιμο και φροντιδα, τοτε η εκπαιδευση εχει πετυχει τους στοχους της!
Παντα ονειρευομουν ως ιδανικο σχολειο, εναν χωρο τεραστιο, ελευθερο χωρις τοιχους, χωρις στενα ορια, που οι μαθητες θα κινουνται ελευθερα και θα αποφασιζουν οι ιδιοι γι αυτους. Μια πολιτεια ολοκληρη να ηταν ενα σχολειο για ολους!
Το μουσειο Ηρακλειδων ειναι μια παρα πολυ καλη αρχη στο ονειρο για το "ιδανικο σχολειο"και μια επισκεψη θα σας πισει.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι σκέψεις σας, η αποψή σας , νεες ιδέες ή προτασεις για την δουλειά μας με τα παιδιά ειναι πολύ σημαντικά για εμάς, μην διστάσετε να αφήσετε ενα σύντομο μήνυμα
Σας ευχαριστώ