Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πριν τις καλοκαιρινές διακοπές

Τα πρωτοβαδισματα φευγουν για διακοπες!





Η σχολικη χρονια 2014/2015 ηταν για τα Πρωτοβαδισματα μου και για μενα μια χρονια τοσο γεματη από εμπειριες ,πειραματισμους, νεες αρχες, αλλα και ολοκληρωση κυκλων.Ειχε γελιο, συγκινηση, νεα προσωπα, παλιους φιλους, νεες συνεργασιες, φρεσκες ιδεες, ειχε αλλαγες και επισης ειχε και δυσκολιες, αγωνιες , συγκινησεις και αποχωρισμους. Καποιες θα τις κρατησω για παντα χαραγμενες στην καρδια καποιες με εκαναν καλυτερη, αλλες με διδαξαν , και καποιες θα ηθελα απλώς να τις ξεχασω.Ολα μερος του κυκλου της ζωης.

Η πρωτη χρονια για το νηπιαγωγειο! Οπως καθε πρωτια εκρυβε τους φοβους, τις λαχταρες και τα ονειρα μου! Επιτελους, Επιτελους νηπιαγωγειο!

19 νεες προσαρμογες! 19 γονεις που επρεπε να υποστηριχθουν, να μας εμπιστευτουν, να μας γνωρισουν , 19 παιδια που κερδισαν μια τρυφερη ζεστη αγκαλια για πρωτη φορα εξω απο το σπιτι τους. Υπομονη, τρυφεροτητα, εμπιστοσυνη για οσους πρωτοβαδιζουν κοντα μας.

Η οικογενεια μας , τα Πρωτοβαδιςματα απεκτησε τρια νεα μελη! Εμπιστευτηκα το ενστικτο μου οτι τα τρια αυτα κοριτσια θα ταιριαζαν στον τροπο που αναθρεφουμε τα πρωτοβαδισματα μας, και θα γινονταν κομματι μας. Η οικογενεια μας μεγαλωσε! Υπερηφάνεια!

Νεα συνεργασια! Το σχολειο Σαρλς ντε Γκολ και η δασκαλα Ορελι! Εκπαιδεση και εξωστρεφεια στον κοσμο. Ποσες ελπιδες για να αλλαξει η εκπαιδευση , να αλλαξει ο τροπος σκεψης των εκπαιδευτικων. Τα πρωτοβαδισματα μας χρειαζονται να δωσουν και να παρουν Εμπνευση!

Νεα προγραμματα, οικολογιας και πρασινης εκπαιδευσης. Μπηκαν οι βασεις και οι ριζες για την μετατροπη μας στο πρωτο πρασινο βρεφονηπιακο σταθμο του δημου Αθηναιων!!!!Αγωνας για να  Προστατευω την γη και τον κοσμο μου! Συμμετοχη!

Φροντιδα  για το κτηριο. Μετα απο ενα μηνα κοπιαστικων εργων, Ο κηπος μας εγινε καινουριος!!!!τωρα θα μπορουμε να απολαυσουμε περισσοτερο παιχνιδι εξω. Νοιαξιμο!

Οργανωση, οργανωση, οργανωση...παιδαγωγικο προγραμμα, εκπαιδευτικες επισκεψεις, εκδρομες, δραστηριοτητες και happenings που σπανε τις ρουτινες μας, γιορτες, εκδηλωσεις, συγκεντρωσεις γονεων, νεο καλοκαιρινο προγραμμα, αποφοιτηση του πρωτου νηπιαγωγειου! Δικαιωση στα βουρκωμενα ματια των γονιων που μας αποχαιρετουν και στον ενθουσμό των παιδιων πανω στην σκηνη.

Ματια κι αυτια ανοιχτα, για να ανακλυψουμε ή για να σταθουμε κοντα σε ολους σε δυσκολιες. Οικογενειακες, ψυχολογικες, εκπαιδευτικες, μαθησιακες! Υποστηριξη, ενημερωση, νοιαξιμο και πολυ δουλεια. Στηριξη παιδιων γονεων και εκπαιδευτικων. Αγωνας υπομονης κι επιμονης!

Γνωρισαμε και εκπαιδευσαμε νεεους και εξαιρετικα αξιολογους παιδαγωγους. Μαρινα, Δημητρα, Σοφια, Ευγενεια, Κυριακη, Μαρια, Στελλα! Χαρα και τιμη οταν σε επιλεγουν νεεοι ανθρωποι ως κομματι της εκπαιδευσης τους και τις εμπειριας τους! Καμάρι!

Οικονομικη κριση, capital controls, αγωνιες, διχασμος....Η οικογενεια μας , τα πρωτοβαδισματα μας, βιωνει την κριση την οικονομικη, την κοινωνικη. Χανουμε ανθρωπους μας, πληγή, πονος, αλλα κι ευθηνη γι αυτους που μενουν. Θα ειμαι διπλα σας να σας στηριζω οσο μπορώ γιατι ειστε ενα σημαντικό κομματι μας. Οι δεμενες οικογενειες βιωνουν τις κρισεις λίγο πιο ευκολα, επιβιωνουν , . λαβονωνται μα μενουν ζωντανες και ανθιζουν γρηγορα ξανα. Προσμονη , αξιοπρέπεια κι ελπιδα! 

Η χρονια μας τελειωσε. Μας εδωσε και μας πηρε, μας ωριμασε για εναν ακομη χρονο. Ολοκληρωςαμε τον 7ο χρονο μας. Σε λιγες μερες θα γινουμε 8!!!

Κλεινω την βαλιτσα μου για τις καλοκαιρινες διακοπες. Εχωντας την αισθηση οτι αυτο το καλοκαιρι θα ειναι πιο συντομο απο τα αλλα... Φέτος κλείνω την πόρτα δακρυσμενη.

Τώρα Διακοπες στην ακροθαλασσια...  διαβαζοντας τα παιδαγωγικα βιβλια που δεν προλαβα μεσα στον χειμωνα, σημειωνοντας τις εκπαιδευτικες ιδεες μου για το μικρο προνηπιο , το προνηπιο και το νηπιαγωγειο , μαζευοντας τονους απο βοτσαλα, κοχυλια, φυλλα και καρπους για τις χειροτεχνιες των παιδιων  και κοιταζωντας την θαλασσα νοσταλγωντας σαν Οδυσσεας τις στιγμες που εζησα φετος με την οικογενεια μου, τα πρωτοβαδισματα μου, τα παιδια μου που εφυγαν , τους ανθρωπους μου  που εφυγαν, τα παιδια μου.
 Παραλληλα στηρίζω τις ελπίδες  στην δύναμη, τον αγώνα και το πείσμα των ανθρώπων που παραμένουν, στην οικογενεια και στον πυρήνα μας, Στο ξεκίνημα εκείνων που ερχονται.
Αυτο το καλοκαιρι μαζευω τις δυναμεις μου, ανασυγκροτούμαι και δυναμώνω για το αύριο και θα το περάσω με την οικογενεια μου. Αυτή που την κουβαλω παντα μαζι μου και μεσα μου, ειναι κομματι της ζωης μου ακομα κι αν ειμαστε χωρια ή μακρια! Την οικογενεια που ειναι παντα κοντα, στηρίζει, δινει κοράγιο, δυναμη κι ελπίδα... στα Πρωτοβαδίσματα μου.

Καλες διακοπες, ραντεβού τον Σεπτέμβρη!










Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

βιβλιοπροτάσεις σχετικες με την διατροφή

Προτάσεις για βιβλία που μπορείτε να διαβάσετε  σχετικά με τη διατροφή. Ο Μάκης Ενζυμάκης και η μάχη στο στομάχι. Άννα Ράσελμαν Εκδόσεις: Άμμος Μετά το Σοκολάκη και τη Ζαχαρούλα Τρυποδόντη που μας έμαθαν να πλένουμε τα δόντια μας, ο Μάκης Ενζυμάκης και η μάχη στο στομάχι, μας μαθαίνουν να τρώμε αργά και να μασάμε καλά το φαγητό μας. Και τώρα ξέρουμε τι συμβαίνει μετά από κάθε γεύμα στο Σταθμό του Στομαχιού! Η οδοντογλυφίδα που έγινε οδοντογλυφίδα. ΣοφίαΜαντούβαλου Εκδόσεις Πατάκη Η λαίμαργη Οδοντογλυφίδα έφαγε ογδόντα κεφτεδάκια, ογδόντα τρουφάκια και ογδόντα μεζεδάκια και έγινε Ογδοντογλυφίδα. Ποιος θα τη βοηθήσει να απαλλαγεί από το γ και να ξαναγίνει Οδοντογλυφίδα; Το λυκάκι θα δεχτεί να γίνει γλυκάκι; Η αλατιέρα θα γίνει γαλατιέρα; Η κουρούνα θα γίνει γουρούνα; Τα αυγά θα κάνουνε καβγά; Πέντε σωματοφύλακες κλεισμένοι στο ψυγείο. Βερούλη Άννα – Μιχαλόπουλος Νίκος Εκδόσεις Άγκυρα   Είναι ποτέ δυνατόν να χωρέσουν πέντε σωματοφύλακες σ’ ένα ψυγ

Δραστηριότητες για βρέφη (μέρος πρώτο )

Τους τελευταίους 2 μήνες 3 από τις καλύτερες φίλες μου έγιναν για πρώτη φορά μητέρες. Μέσα στις αγωνίες μιας νέας μητέρας είναι και πως θα απασχολήσει δημιουργικά το νέο μέλος της οικογένειας και πως μπορούν αν παίξουν με ένα τόσο μικρό μωρό. Δυστυχώς από την εκπαίδευσή  μου ( είμαι νηπιαγωγός δηλαδή εκπαιδευτικά στο πανεπιστήμιο για τις ηλικίες 3-6 ετών) δεν γνωρίζω πολλά πράγματα για τα μωράκια μιας και δεν έχω δουλέψει ατομικά με τόσο μικρά παιδιά. Μετά την δημιουργία του βρεφονηπιακού μας σταθμού "Πρωτοβαδίσματα" ο οποίος δέχεται βρέφη από 4 μηνών , έμαθα πόσο σημαντικό είναι το δημιουργικό παιχνίδι στα βρέφη για την ανάπτυξή τους. Όταν απέκτησα και την κόρη μου το δημιουργικό παιχνίδι έγινε και μέρος της καθημερινότητας στο σπίτι. Έψαξα, διάβασα, έμαθα, πειραματίστικα, πήρα μέρος σε μαθήματα PEKiP και baby yoga και μέσα από τις επόμενες αναρτήσεις θα ήθελα απλώς να σας μεταφέρω τις εμπειρίες μου , που ίσως σας φανούν κι εσάς τόσο χρήσιμες όσο σ'εμένα σαν μητέρα και

ΛΟΓΙΑ ΓΟΝΕΩΝ

Πως βλέπουν οι γονείς  τα Πρωτοβαδίσματα μας: Φτάσαμε αισίως στο τέλος της χρονιάς και νιώθω την ανάγκη να σας πω δυο λογάκια. Πρώτα απ' όλα, θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε, η Αμαλία και εγώ, για την αγάπη και τη φροντίδα που δώσατε στο μικρό μας Γιάννη. Από τη πρώτη κιόλας μέρα, καταλάβαμε ότι το παιδί μας ήταν σε καλά χέρια και ότι θα μάθαινε κοντά σας πολλά πράγματα. Μέσα σε αυτά τα δύο συναρπαστικά χρόνια που περάσαμε κοντά σας, παρακολουθήσαμε το λιονταράκι μας να γίνεται αστεράκι και να μαθαίνει καθημερινά νέα και συναρπαστικά πράγματα με τέτοιο τρόπο που ακόμα και μεις το ζηλέψαμε. Είναι δύσκολο να περιγράψω τα συναισθήματα που τρέφουμε για σας επομένως θα καταλήξω λέγοντας: Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Μαρία και την Αλεξάνδρα, την Αγγελική, τη Πελαγία, την Ιωάννα, το Κυριάκο, τη κυρία Ειρήνη. Έχετε κερδίσει όλοι σας μια ξεχωριστή θέση στη καρδιά μας. Θα μας λείψετε... Κώστας - Αμαλία θέλω να ευχαριστήσω και εγώ με τη σειρά μου για όλα όσα προσφέρατε τόσο απλ